Columna 1968 - Film Online Romanesc

Columna 1968 - Un film online romanesc in regia lui Mircea Dragan

Columna 1968
Filmul prezinta momentele din anul 106 prin care a trecut Decebal (Amza Pellea) in incercarea sa de a salva capitala Daciei si evenimentele de dupa cucerirea cetatii. Sarmizegetusa este luata cu asalt de regiunile romane si in cele din urma cedeaza. Decebal refuza sa se predea romanilor si incerca sa fuga in munti cu speranta de a organiza o noua rezistenta dar este ajuns de cavaleria romana si prefera sa se sinucida. La aflarea acestei vesti Traian isi da seama ca Dacia a fost infranta si trece la a doua etapa si anume anexarea si consolidarea puterii romane in noua provincie …



Regizor: Mircea Dragan
Scenarist: Titus Popovici
Distributie: Amza Pellea (Decebal), Richard Johnson (Tiberius), Antonella Lualdi(Andrada), Ilarion Ciobanu (Gerula), Amedeo Nazzari(Imparatul Traian), Florin Piersic (Sabinus),
Sidonia Manolache (Zia), Gheorghe Dinica (Bastus), Mircea Albulescu …
Durata: 133 minute
Premiera: 1968
IMDb: 7.2

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ma numesc Alexandru Ridiche din Bucuresti, si sper sa devin si eu un bun prieten al acestui site. Am o mare dragoste pentru filmul "Columna", el a fost filmul copilariei mele.Nu este prima oara cand am marea satisfactie de a comenta despre acest film, am avut onoarea de fi acceptat si pe alte site-uri, unde mi-am expus comentariile despre Columna , si nu un ultimul rand, si aceasta mare dragoste pe care o nutresc atat fata de filmele istorice,cat si pentru Istoria Daciei si a Romaniei in general. Pe data de 17 ianuarie s-a implinit un an de cand eu ( cu ajutorul postului de Radio-Romania Actualitati ), am reusit sa cumpar acest film pe DVD- original, de la magazinul Auchan din Bucuresti. Imi este greu sa va descriu cat de mare mi-a fost bucuria pe care am simtit-o, atunci cand am adus acest film in casa mea.Poate vi s-ar parea incredibil daca mai adaug ca la magazin, stocul filmului "Columna" s-a epuizat chiar in fata mea si atunci, oricare comentariu ar fi de prisos. Cu deosebit respect, Alexandru Ridiche

Administrator spunea...

Va multumim pentru comentariu si pentru cuvintele frumoase. Daca doriti puteti face o prezentare mai detaliata a acestui film pe care sa o adaugam in aceasta pagina.

Cu stima si deosebit respect,
S. Stefan

Anonim spunea...

Va salut respectuos, sunt Alexandru Ridiche, Eu am deja in minte un asemenea comentariu sau " prezentare" dupa cum ati precizat, oricand il pot posta asteptand desigur, validarea din partea dumneavoastra ( cum sa nu am, cand eu sunt atat de pasionat de acest film, caruia ii cunosc si "replicile " pe de rost? ).Eu ,in general sunt pasionat si de Istoria Daciei, a Romaniei, de filmele istorice si nu numai.Va invit cu toata placerea pe site-ul "cinemarx.ro" si chiar as insista sa acceptati invitatia mai ales ca si dvs., ati fost atat de gentil si m-ati acceptat aici. Pe site-ul "cinemarx.ro, am postat o multime de comentarii pentru filme si pentru multi actori si am acumulat 565 de puncte intr-un timp extrem de scurt ( din 14 ianuarie si pana in prezent ).Acolo ma puteti gasi tot cu numele Alexandru Ridiche. In incheiere as avea doua probleme : 1.- la filmul "Columna" in mod sigur prezentarea pe care v-o trimit dvs, va fi extrem de lunga ( desigur ca aici voi scrie altceva si altfel fata de "cinemarx.ro ),iar in asemenea conditii nu stiu daca il veti primi avand atatea " caractere ". A doua problema, va promit ca o voi expune data viitoare. Pana atunci va doresc din inima numai bine.Cu tot respectul, Alexandru Ridiche ( ridichealex@yahoo.com

Anonim spunea...

filme romanesti istorice au fost mereu frumoase si interesante

Trimiteți un comentariu